OGŁOSZENIE O NABORZE 2/2017/R
LGD Zielone Światło informuje, że w dniach 16 – 31 stycznia 2017r. będą przyjmowane wnioski o przyznanie pomocy w ramach Przedsięwzięcia II.2.1 WSPARCIE INWESTYCYJNE W PRZEDSIĘBIORSTWACH I TWORZENIE NOWYCH MIEJSC PRACY
Wszystkie informacje związane z naborem znajdują się poniżej
OGŁOSZENIE 2/2017/R WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
Data publikacji: 31.12.2016r.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Cel ogólny i szczegółowy LSR oraz przedsięwzięcie 2
Załącznik nr 2 do ogłoszenia – Lista wymaganych dokumentów 3
Załącznik nr 3 do ogłoszenia – Kryteria wyboru operacji 4
Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, załącznik nr 2 do ogłoszenia:
• Zobowiązanie wnioskodawcy do zatrudnienia osoby przynależącej do grupy defaworyzowanej w formie oświadczenia Pobierz plik
• Oświadczenie o planowanym czasie realizacji operacji Pobierz plik
• Dokument potwierdzający poziom przyjętych cen dla danego zadania z zakresu rzeczowo-finansowego operacji (sekcja VII w Biznesplanie, tabela 7.1. Zestawienie przewidywanych wydatków niezbędnych do realizacji operacji) oferty, wydruki z Internetu, kosztorysy.
Formularze wniosków:
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy - Pobierz plik [PDF] - Pobierz plik [XLSX]
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy - Pobierz plik [PDF]
- Biznesplan - Pobierz plik [PDF] - Pobierz plik [DOCX]
- Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu - Pobierz plik [PDF]
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - Pobierz plik [PDF] - Pobierz plik [XLSX]
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - Pobierz plik [PDF]
- Formularz umowy o przyznaniu pomocy - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych - Pobierz plik [PDF]
- Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) - Pobierz plik [PDF]
- Formularz wniosku o płatność - Pobierz plik [PDF] - Pobierz plik [XLSX]
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność - Pobierz plik [PDF]
Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność LGD Zielone Światło Pobierz plik
Procedura wyboru i oceny wniosków Lokalnej Grupy Działania Zielone Światło na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD Pobierz plik
Dodatkowe wytyczne dla wnioskodawców:
• Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków.
• Zachęcamy do składania wniosków wcześniej niż w ostatnim dniu naboru. W ostatnim dniu przyjmowania wniosków proszę wziąć pod uwagę techniczne i logistyczne możliwości przyjmowania i rejestracji wniosków przez 2 pracowników do godz. 13.00. Po godzinie wskazanej w ogłoszeniu nie będzie możliwe przyjęcie żadnego wniosku.
• LGD ocenia Państwa projekt na podstawie złożonych dokumentów. LGD nie ma możliwości poproszenia Państwa o uzupełnienie czy przedstawienie dodatkowych dokumentów podczas oceny. Brak dokumentów potrzebnych do weryfikacji może więc spowodować odrzucenie wniosku.
• Wnioski wybrane przez LGD są przekazane do Urzędu Marszałkowskiego. Po przekazaniu dokumentów do Urzędu Marszałkowskiego NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI dwukrotnego uzupełniania dokumentacji wzorem lat ubiegłych. Dobre i kompletne przygotowanie wniosku i wszystkich załączników zwiększa Państwa szanse na otrzymanie dofinasowania. Urząd Marszałkowski wyznaczy państwu TYLKO 7 dni na poprawienie oczywistych omyłek bądź wyjaśnienie wątpliwości.
• Listę wymaganych załączników składanych wraz z wnioskiem zawiera wzór formularza wniosku.
• Listę wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji załącznikach znajduje się w ogłoszeniu. Prosimy pamiętać, że brak załączonych dokumentów, które wpływają na ocenę wg. lokalnych kryteriów i wpływają na liczbę przyznanych punktów powoduje brak możliwości przyznania punktów w tym zakresie.
• Jeżeli mają Państwo przygotowaną dokumentację zapraszamy do biura LGD w celu sprawdzenia jej poprawności i kompletności. Prosimy o wcześniejsze umówienie się na spotkanie. Jednocześnie informujemy, że nie będzie możliwości sprawdzania dokumentacji w ostatnim dniu naboru.
• Podstawowe akty prawne znajdują się na naszej stronie w zakładce: http://www.lgdzs.pl/index.php/dokumenty-menu/legislacja-leader-2014-2020
• Koszty są kwalifikowalne od dnia zawarcia Umowy z Urzędem Marszałkowskim !!!