Pierwszy Rodzinny Dom Dziecka na obszarze LGD ZieloneŚwiatło
- Szczegóły
- Odsłony: 185
24-07-2020 r. odbyło się wielkie wydarzenie na obszarze LGD Zielone Światło. Oficjalnie został otwarty pierwszy Rodzinny Dom Dziecka u Państwa Agnieszki i Jacka Andrzejak w miejscowości Korczyców.
Czytaj więcej: Pierwszy Rodzinny Dom Dziecka na obszarze LGD ZieloneŚwiatło
Wnioskodawco, czy posiadasz nr producenta?
- Szczegóły
- Odsłony: 232
Biuro LGD przypomina, że każdy wnioskodawca, który chce ubiegać się o pomoc finansową z inicjatywy LEADER w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, musi posiadać numer identyfikacyjny nadany przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności. Jeżeli podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy nie posiada nadanego numeru identyfikacyjnego, należy złożyć odpowiedni Wniosek o wpis do ewidencji i nadanie numeru identyfikacyjnego w Biurze Powiatowym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Krośnie Odrzańskim. Wniosek o wpis do ewidencji producentów do pobrania na stronie: https://www.arimr.gov.pl/dla-beneficjenta/wszystkie-wnioski/ewidencja-producentow.html
Jak prawidłowo złożyć wniosek
- Szczegóły
- Odsłony: 326
Poniżej przedstawiamy wskazówki techniczne przydatne na etapie przygotowywania wniosku o przyznanie pomocy:
OGŁOSZENIE O NABORZE 1/2020/P
- Szczegóły
- Odsłony: 1169
LGD Zielone Światło informuje, że w dniach 03.08.2020 r. – 17.08.2020 r. będą przyjmowane wnioski o przyznanie pomocy w ramach Przedsięwzięcia II.1.1 Wspieranie podejmowania działalności gospodarczej
Wszystkie informacje związane z naborem znajdują się poniżej
OGŁOSZENIE 1/2020/P wraz z załącznikami
Załącznik nr 1 do ogłoszenia – Cel ogólny i szczegółowy LSR oraz przedsięwzięcie
Załącznik nr 2 do ogłoszenia – Lista wymaganych dokumentów
Załącznik nr 3 do ogłoszenia – Kryteria wyboru operacji
Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, załącznik nr 2 do ogłoszenia:
• Oświadczenie o planowanym czasie realizacji.
• Dokument potwierdzający poziom przyjętych cen dla danego zadania z zakresu rzeczowo-finansowego (we Wniosku o Przyznanie Pomocy - Sekcja B.V Zestawienie rzeczowo-finansowe operacji) oferty, wydruki z Internetu, kosztorysy. Dokumenty uzasadniające przyjęty poziom cen są uszeregowane i są ponumerowane w takiej kolejności jak pozycje w tabeli VII.1 Biznesplanu, do których się odnoszą.
• Dokumenty potwierdzające posiadanie wiedzy w zakresie uruchamianej działalności: certyfikaty, dyplomy ukończenia kursów, szkoleń, kierunków studiów etc. bezpośrednio związanych z planowaną do podjęcia działalnością
• Dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego zakresie uruchamianej działalności: świadectwa pracy, umowy o pracę, cywilnoprawne, umowy wolontariackie itp. potwierdzające doświadczenie w danej branży.
• Zaświadczenie z właściwej Ewidencji Ludności o miejscu pobytu stałego lub czasowego, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem wniosku o przyznanie pomocy.
Formularze wniosków:
I. Wniosek o Przyznanie Pomocy:
II. Biznesplan
- Biznesplan
- Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu
III. Formularz umowy o przyznaniu pomocy:
- Formularz umowy o przyznaniu pomocy
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
- Załącznik 3 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
IV. Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji [PDF]
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji [XLSX]
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
V. Formularz Wniosku o Płatność
- Wniosek o płatność
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność
- Załącznik nr 2_wykaz faktur lub dokumentów o równoważnej wartości dowodowej
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu sprawozdania z realizacji biznesplanu
Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność LGD Zielone Światło
Dodatkowe wytyczne dla wnioskodawców:
• Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów, co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków.
• Zachęcamy do składania wniosków wcześniej niż w ostatnim dniu naboru. W ostatnim dniu przyjmowania wniosków proszę wziąć pod uwagę techniczne i logistyczne możliwości przyjmowania i rejestracji wniosków przez 2 pracowników. Po godzinie wskazanej w ogłoszeniu nie będzie możliwe przyjęcie żadnego wniosku.
• Doradztwo w zakresie przygotowywania wniosków o przyznanie pomocy prowadzone jest od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00 –14:00, w piątek w godz. 9:00 –11:00. Dla usprawnienia procesu doradztwa wskazane jest wcześniejsze umówienie się z pracownikami Biura LGD drogą telefoniczną, mailową lub osobiście (nr tel. 530 310 888, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). W dniu 17.08.2020 r. doradztwo nie będzie prowadzone.